5 Simple Statements About دندانپزشک Explained

Wiki Article

دندانپزشک متخصص ایمپلنت در ابتدا باید توصیه های مهم جهت مراقبت و نگهداری از ایمپلنت دندان را به فرد توضیح دهد.

ترمیم و کامپوزیت دندان خرگوشی، بستن فاصله بین دندان‌ها با کامپوزیت، کامپوزیت روی دندان‌شکسته، کامپوزیت دندان نیش و غیره هر یک مراحل ترمیم متفاوتی خواهند داشت. در مراحل نهایی نیز باید فرم‌دهی پایانی کار انجام شود تا مواد به‌خوبی روی دندان‌ها قرار بگیرد.

بر اساس اندازه ذرات و اشکال آن‌ها می‌توان پرکننده‌ها را به ترتیب زیر تقسیم‌بندی کرد:

پروتزی که روی آن گذاشته می شود متفاوت است و می تواند ثابت یا متحرک باشد.

باید بهداشت دهان و دندان در هنگام استفاده از دندان مصنوعی را بسیار زیاد رعایت کنیم.

در روش کامپوزیت در واقع دندانپزشک یک دندان جدید از متریال خام برای شما می‌سازد. به این خاطر دقت، مهارت و ظرافت کار دندانپزشک تأثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی کار دارد، پس باید در انتخاب دندانپزشک برای انجام کامپوزیت دقت زیادی داشته باشید.

کلیه حقوق این وب سایت نزد مطب دندانپزشکی غرب تهران محفوظ می باشد

کامپوزیت‌های دندانی در هر نوعی که باشند، تأثیر بسیار زیادی روی زیبایی ظاهری افراد خواهند داشت. آنها موجب افزایش اعتمادبه‌نفس افراد شده و زیبایی لبخند آنها را دو چندان می‌کنند.

علاوه بر این، آنها را بسته به ویژگی‌های جابه‌جایی که دارند به انواع کامپوزیت‌های روان و بسته‌بندی هم طبقه‌بندی می‌کنند. متریال مورداستفاده در ساخت get more info هر یک از این کامپوزیت‌ها متفاوت است و اندازه‌های متنوعی دارند. برخی از آنها ذرات ریزتری دارند. دوام و نحوه ااستفاده از آنها هم با هم متفاوت است.

دکترتو یک وب‌سایت سلامت‌محور است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در بازار سلامت الکترونیک ایران آغاز کرده‌است. ما در کنار فعالیت به عنوان یک مرجع نوبت‌دهی پزشکان، سعی می‌کنیم با تولید مقاله‌های علمی و معتبر در حوزه پزشکی در مجله سلامت دکترتو، دانش عمومی جامعه را نسبت به مسائل سلامت افزایش دهیم.

کاشت دندان بهترین راه حل برای دندان های از دست رفته است.

ونیر‌های پرسلن دقیقا مطابق شکل و ساختار دندان‌ها قالب‌گیری می‌شوند و در لابراتور ساخته می‌شوند و بعد روی دندان‌ها سوار می‌شوند. نحوه جای‌گذاری رزین کامپوزیت‌ها با ونیر‌های پرسلن متفاوت است.

هنگامی که شخصی دندان های خود را از دست می دهد دچار مشکلاتی از جمله جویدن غذا و زیبایی می شود.

تکنیک‌ها و متریال‌های مختلف موجب شده‌است تا در حالت حاضر ما انواع کامپوزیت دندان را داشته باشیم که هر یک کاربرد ویژه‌ای دارد و برای هر دندانی مناسب نیست. دندانپزشک بر اساس نوع دندان‌ها، شرایط فرد و تعداد دندان‌هایی که نیاز به روکش‌های کامپوزیتی دارند، بهترین نوع کامپوزیت دندان را برای افراد انتخاب می‌کند.

Report this wiki page